رمان ویژه

باغ خیال

رمان ویژه

باغ خیال

سلام خوش آمدید

به کدامین تعریف قسمت اول

سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۸، ۰۵:۴۰ ب.ظ

ازهرفردی میخواست شکل زشتی بسازدکه دیگران راوادارکنداوفردی نیست که به درد جامعه امروزی و حتی آینده سیاره زمین بخورد.اونویسنده کارگردان برنامه های خردسال وکودکآن بود.علاقه وافری داشت که برای خردسال هاوکودک ها برنامه تئاتری را روی صحنه ببردکه دیگران تحسین کنند.مانند این بود که چون یک ریاضیدان دلش میخواهدبایک فرمول ریاضیات را بصورت گسترده یاد بدهد.بنابراین دیگرافرادهم بخواهندازاوپیروی کنندوبایک فرمول بخواهندمسائل ریاضی ر ابشکل گسترده حل کنند.گرچه رای افراد منطق دودوتاچهارتابوداماافرادی هم بودند که رای آنهادرجمع وتفریق اعداد کسری برمبنای مساله تعریف شده متفاوت بود.فردی میخواست اتحادمزدوج رادرصورت واتحادچاق ولاغررادرمخرج قراردهدامابنابه تعریف مساله گاهی فقط صورت با صورت جمع میشدوگاهی صورت با صورت و مخرج بامخرج جمع میشد.

حروفx.y.n.zوغیره جایگزین تعاریف مختلف میشدندولی برای بعضی فقط جایگزین آعدادمحسوب میشد.

دیکته روزافرادباباآب دادودیکته فرداروزافرادپسرداناودختری درمزرعه بود.

بصورت کامل تعاریف مرد وزن جابجامیشدهمانگونه که درریاضیات نویسندگی سیاست واقتصادتعاریف مشخص شده دریک روز یک مساله نسبت به فرداروزمتغیربود.

تغییرتاکتیک در مساله کاری بود که افراد برای درک بهتر استفاده میکردندولی تعاریف متفاوت نسبت به روز قبل بودمشق روزها متفاوت ازهم بود.

چیزی که یک فردنمیفهمیددرزمان کلاس ریاضی این بودکهzعددرامیگویدیاتابعی ازاعدادصحیح رامیگوید؟!چیزی که یک سیاستمدارمیفهمیداین بود که در زمان جنگ وتحریم جنس مدکرومونث باید برای پیشرفت بجنگند.چیزی که یک اقتصاددان میفهمیداین بود که وقتی دانش شبیه سازی انسان ازطریق یک تکه پوست میسراست نیازی به ازدواج و دادن مهریه و پول زور نیست چون هدف از ازدواج داشتن فرزند هست.

چیزی که یک رزمنده درخط مقدم میفهمیداین بود که برای دفاع ازناموس و وطن و عزت و شرف میجنگد.

چیزی که یک زن در فصل گرمامیفهمیدبرداشتن حجاب بودواصلابه فکررزمنده وابرووحیثیت نبود دنبال پول حاصل از افراددچارهوس دنیا بود.اصلابرایش ایدزمفهوم نداشت.

تعریف مشخصی در عالم پزشکی و سیاست واقتصادونویسندگی بعنوان یک تعریف ثابت وجودنداشت.

  • سیدمحسن احمدی فلاح نژاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

رمان وداستانک

طبقه بندی موضوعی